Хвороба не означає слабкість.

Новий соціальний ролик був представлений від імені канадської організації SickKids Foundation.
 
SickKids з 1875 року бореться з такими захворюваннями, як рак, аутизм, а також зі смертю немовлят. Ця організація зародилася в Торонто, а через 140 років поширилася і на Гану та Карибські острови.
 
Актори відео, розробленого рекламним агентством Cossette, - не вигадані персонажі, а реальні працівники організації (більше 100 осіб) та сім'ї справді хворих діток (більше 50).
 
Кожна дитина - борець за виживання, воїн в змаганні за своє життя, а кожен новий день - вже невелика перемога.
Ролик продемонстрував силу духу, наполегливість та стійкість тих, хто щодня робить значні зусилля, щоб подолати хворобу.
І ніхто не має права назвати їх слабшими, ніж хтось інший.
 
Переглянути матеріал можна тут: https://www.youtube.com/watch?time_continue=119&v=78mNZeDaMtk
 
#prodobro #благодійність #sickkids #undeniable #соціальнареклама #відео